Kayrena
| Archanioł |
Dołączył: 31 Sie 2013
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:52, 27 Kwi 2014 Temat postu: Rangi prywatne (dla gildii) / hierarchia barbarzyńców |
|
Gildia Słońca
Upadły Anioł
Anioł, który najczęściej sprzeciwił się bogini Eyn. Utracił wtedy swoją chlubę - skrzydła. Nie został wygnany z gildii, lecz Esweryńczycy traktują go różnie. Nie jest szanowany przez wszystkich, można wręcz powiedzieć, że jest odpychany i źle postrzegany. Często wystawiany jako pośmiewisko i mięso armatnie. Niektórzy urodzili się upadłymi, mając takich rodziców. Ich dusza jest nieczysta, więc nieuważni łatwo padają łupem demonów. Są jednak potężniejsi od zwykłych anielitów, posługują się zakazanymi zaklęciami, są wytrzymalsi, a ich rany goją się szybciej.
Moce: panowanie nad światłem, latanie, zwiększona szybkość.
Bonusy:
+7 do ataku
+3 do obrony
+4 do sprytu
Gildia Natury
Strażnik Lasu
Metamorfomag, który przyjmuje postac białego jelenia, kruka, niedźwiedzia bądź lisa, emanujący bardzo szeroką i potężną aurą. Jego siła jest niewyobrażalna, zaś przyjmując formę strażnika jest nie do pokonania - potrafi się niematerializowac, w dowolnej chwili i miejscu. Rzadko ukazuje się pod swoją kocią postacią. Jego dusza wchłania się w rośliny - drzewa, kwiaty, krzewy - i w ten sposób regeneruje siły, które szybko go opuszczają.
Moce: Panowanie nad wybranym żywiołem (woda, ogień, ziemia lub wiatr) zwiększona odporność na ataki i zwinność, oswajanie i zaprzyjaźnianie się ze zwierzętami.
Bonusy:
+6 do ataku
+3 do obrony
+4 sprytu
Gildia Mroku
Cerber
Wybrany przez samego szatana, wysłannik piekieł stróżujący przy ich bramach. Niewyobrażalną siłę czerpie z czarnej magii, której lekcje brał już jako małe kocię. W jego żyłach płynie czysta, diabelska krew. Żyje około trzy tysiące lat, jego sierśc jest czarna, oczy niczym dwa jażące się węgle. Za sobą ciągnie smugę gęstego, opadającego dymu. Potrafi materializowac się z mrokiem i swoim cieniem. Nie lubi światła dziennego, więc jego aktywność zaczyna się dopiero w nocy. Może zmieniac formę w czarnego kruka lub nietoperza, jest też pośrednikiem dusz - zna datę śmierci każdego Zeyvatiri.
Moce: Ogłuszający krzyk, niematerialność, wywoływanie bólu psychicznego.
Bonusy:
+8 do ataku
+1 do obrony
+2 sprytu
Barbarzyńcy
(Uwaga! Mają oni zupełnie inną hierarchię niż w gildiach!)
Hugenot'Voc
Kot mający pełną władzę nad stadem. Jego zdanie jest najważniejsze i decydujące. Zależnie od temperamentu poszczególnego władcy wszelkie sprzeciwy i nieposłuszeństwo mogą zostać ukarane nawet śmiercią. Tą rangę zajmować może jedynie samiec.
Białogłowa
Ulubienica władcy. Ją zwie partnerką i ma ona przez to najwyższą, na równi z przywódcą, pozycję w hierarchii. Ma równe prawa do przywódcy, może decydowac wraz z nim, może podejmowac decyzję bez wiedzy przywódcy. Traktowana jest jak królowa. Posiada rogi przypominające poroże kozicy.
Białogłowa jest tylko jedna!
Starszyzna
Troje najbardziej doświadczonych Rebeliantów. Szkolą pozostałych członków i doradzają Przywódcy, który nie koniecznie przejmuje się ich zdaniem.
Minimum 300 postów
Niewiasty
Stanowią pozostałą część haremu Władcy. Mimo, że między nimi często wykwitają konflikty i walki o status Białogłowej, wzorowo wspomagają to ostatnią. Często mają zaawansowane zdolności medyczne, rzadziej wojenne. Zależne od Przywódcy, czy zezwoli im na posiadanie partnera.
Brak.
Żmije
Elita wśród rebelianckich wojaków. Ci mistrzowie opływają w bogactwa zdobyte z wielu łupieży, czy okupów. Niemal zawsze stają na pierwszej linii powalając dziesiątki przeciwników w bojowym szale.
WAŻNE: Dzięki przychylności patrona ognistego żywiołu ich oczy stały się nadzwyczaj użyteczne. Widzą idealnie w największych ciemnościach, a źrenice ich kształt mają osobliwy poszarpany kształt.
Minimum 60 postów
Topielica
Jest naprawdę niezwykłą osobowością. Jedyna samica, która zdołała zdobyć zaufanie i szacunek wojowników, nie mówiąc już o kotobójczych umiejętnościach. Zależnie od jej preferencji walczy wraz ze Żmijami, bądź pełni funkcję skrytobójcy i zwiadowcy.
WAŻNE: Nad kotami dzierżącymi tą rangę czuwa Wodnik. Jego łaska nadała im niespotykane umiejętności pływackie i błoniaste łapy.
Minimum 70 postów
Łowcy Dusz
Najwyższa pora przedstawić Łowców. Ów siódemka jest zmorą Gildii wrogich Rebeliantom. Wyspecjalizowani w zastawianiu pułapek i ataku z zaskoczenia najbardziej chyba naprzykrzają się pozostałym zgrupowaniom. Nie obce im kłamstwo, często wtapiają się we wrogie szeregi, by w końcu przyłożyć nóż do gardła różnorakim dowódcom i grubym szychom. Znani są z efektownych porwań zakończonych zgrabnym zniknięciem w objęciach cumulusów. Często opuszczają Drugi Świat i mimo zakazu zapuszczają się na Dekanoi - robią to nawet wcześniej wygnani rebelianci.
Minimum 40 postów
Ostatnio zmieniony przez Kayrena dnia Sob 14:53, 01 Lis 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|