Forum Dekanoi i Drugi Świat - wkrocz w magiczny świat dzikich kotów. Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

ABC forum - czyli PODRĘCZNIK dla początkującego!

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum Dekanoi i Drugi Świat - wkrocz w magiczny świat dzikich kotów. Strona Główna -> FAQ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Szira De' Lesore
| Śmierciożerca |



Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 746
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:02, 16 Sie 2012 Temat postu: ABC forum - czyli PODRĘCZNIK dla początkującego!

Wyrazy obcojęzyczne

Na forum wyrazy, których nie znacie, to zwykle wymyślony przez nas język. Na forum jest wiele nazw, których ilośc może spowodowac pomieszanie się "wszystkiego". Podamy więc tu większośc najważniejszych wyrazów w języku krainy.

* Dekanoi - większa wyspa, bujnie obrośnięta i zamieszkana przez trzy gildie - Kazaayr, Axis i Esweryn. Przeciwieństwo Drugiego Świata, który zamieszkany jest przez wygnańców, niektórych samotników i barbarzyńców.

*Esweryn, Kazaayr, Axis - nazwy trzech gildii Dekanoi - Gildia Słońca, Gildia Mroku i Gildia Natury.

*Zeyvatiri - ogólna nazwa wielkich kotów zamieszkujących krainę.

*Ytir - Uzdrowisko, lecznica, w której każdy z nas może znaleźc lekarstwa na różnorakie choroby.

*Nas'mi - tereny znajdujące się na terytorium Eswerynu - w tym przypadku są to Wodospady Nas'mi ("Życiodajne")

Anioły a Demony
W naszej krainie rządzą dwie główne gildie - Mroku i Słońca.
Obie gildie to dwa różne światy. Różnią się od siebie jak ogień i woda. U pierwszej panują demony, wampiry, krwiożercze bestie wprost z gorącego podziemia, Naznaczeni zaś wybierają demona który będzie im służył - następnie pożera jego duszę. Zaś u tej drugiej - Anioły, Stróże, upadłe anioły zesłane przez Eyn. Naznaczeni służą u kogoś. Nawzajem pragną się powybijać..
Obie gildie mają swoje zalety i tajemnice.
Anioły w Gildii Słońca posiadają skrzydła. Białe lub złote. Potrafią je chować czyniąc je niewidzialnymi.
Demony z gildii mroku na zawołanie wyciągają swoje rogi, położone na czole. Są wielkie i ostre, potrafiące zadawac ostre ciosy.

Postać Specjalna (SP)
Postac specjalna to istota inna niż kotowaty: gryf, smok, lis itp. Jest jednak postać która jest niedozwolona: wilk.
Postacie Specjalne mogą liczyc tylko na rangę "Postać Specjalna", ewentualnie na dodatkowo jedną z rang ogólnych. Postacie Specjalne zapisują się u samotników.
Więc powtórzę: Postacie Specjalne (SP) zapisują się do samotników. Mogą liczyć tylko na rangę "Postać Specjalna" i ewentualnie jedną z rang ogólnych.


Dostępne rasy
Na forum możemy wcielić się w wielkiego kota - lwa, tygrysa, geparda, panterę śnieżną, jaguara, lamparta, kuguara (pumę) lub rysia. Nasza postać może być magiczna, jak podobnie całe forum, fabuła i cała rozgrywka - może mieć rogi, skrzydła (jeśli stal się aniołem) kolorową sierść, długie włosy, tęczowe oczy... wszystko, co nam wyobraźnia podsunie! Pamiętajcie jednak, by opis wygladu swojej postaci był podobny lub wręcz dokładnie taki sam jak na obrazku (avatarze)!
I przypominam że wszystkie wielkie koty, czyli te grywalne postacie, nazywane są ZEYVATIRI, czyli po starodawnemu "łowca wiatru".

Legowiska
Każdy Zeyvatiri należący do gildii może, a nawet powinien założyc swoje legowisko. Swoje gniazdko możemy uwic w głównych "miastach". W gildii Słońca jest nim Elong, w gildii mroku Mazgor a w gildii natury Wioska Spadającego Liścia. Nawet po opisie zorientujemy się, iż każda z tych lokacji znacznie się od siebie różni - patrząc chociażby na położenie osad. Oprócz legowisk w owych miastach znajdują się inne lokacje - biblioteka, miejsce obrad, może i nawet szkoła.

Magiczna Aura
Czasami na naszej drodze pojawiają się koty posiadające magiczną aurę. Jest to niewidzialne pole, które każdy kotowaty wyczuje w promieniu kilku kilometrów. Nasila się wraz z zbliżaniem do posiadacza aury.
Czasami aura przybiera lekki fioletowawy, zielonawy lub błękitnawy kolor wokół skóry i futra.

Aurę mogą posiadać:
● Przywódcy (intensywna, wyczuwalna z daleka)
● Najsilniejsi Szamani (intensywna, wyczuwalna na max kilometr, fioletowa)
● Wygnani i skażeni (mało intensywna, wyczuwalna z kilku metrów / bardzo intensywna, wyczuwalna z max kilometra, szara)
● Naznaczeni (bardzo intensywna, wyczuwalna z kilku mil, złotego bądź granatowego odcienia, w zależności czy naznaczony pochodzi z Kazaayru czy Eswerynu[/size]

Zagubione relikwie
Jedna z najbardziej znanych legend to ta mówiąca o zagubionych relikwiach bogów. Tłumaczą one sens życia, powstanie świata, wyjaśnia co znajduje się w otchłani, opowiada o bogach, bohaterach. Najbardziej interesująca częśc to ta o nadchodzącym końcu świata i o raju, który mieści się w równoległym świecie. Powiadają, że to barbarzyńcy wiedza, a nawet posiadają owe relikwie, a ich organizacja została powołana do ukrywania ich.

Wielka Księga Ha-nubi
Wielka Księga - bo tak zwana jest gruba na tysiąc-wiele kartek księga umieszczona w bezpiecznym, skrytym miejscu - ma w sobie wiele legend, mitów, opowiastek, głównie dotyczących bogów i bohaterów. Niekiedy możemy spotkać się z opisami przywódców, przodków przywódców, wzmianek o końcu świata. Wszystko to znajduje się w właśnie w Wielkiej Księdze.
W niej też skryte sa magiczne kartki - dla zwykłych istot puste, dla szamanów i przywódców - zapełnione informacjami o raju, kataklizmach, końcu danej gildii lub wojnie, zarazie. Nie zawsze to się sprawdza, ale trzeba być na baczności.

Śmierć
Kiedy nadejdzie ostatnia chwila naszej postaci, aż w końcu umrze - musimy wybrać pomiędzy opuszczeniem postaci (dusza znalazła się w raju, w niebie u swojego Boga) a pozostanie na Ziemi (dusza wędruje po ziemi). Opuszczeniem postaci równa się opuszczenie konta, co nie znaczy, że opuszcza forum. Zaś pozostanie w krainie jako Zbłąkana Dusza to dalsza rozrywka. Nie można mieć innej rangi. I pamiętajmy, że duchy to istoty niematerialne - mogą straszyć, ale nie mogą dotknąć, tym bardziej coś zrobić. No, nie licząc upiorów - te to potrafią narozrabiać! Upiory to Duchy na stażu. Potrafią chwytać przedmioty i zawładnąć ciałem.. ale nie zawsze.
Niektóre duchy wykorzystują okazję i szczują nas duchami, potrafiące rozerwać na strzępy.

Weui - oficjalna waluta forum
Wu to forumowa waluta. Przydaje się nam na targu, w awatarni.
Zdobywać Weui możemy na różne sposoby..
1. Wygrywać w walkach pomiędzy dwoma graczami;
2. Sprzedawać przedmioty na targu;
3. Brac udział w misjach;
4. Przelewając na inne konto;
5. Otrzymac pochwałę.
Wu możemy gromadzic w specjalnym banku - Skarbcu. Tam wpisujemy odpowiedni formularz i tam trzymamy nasz dorobek.

Intymne Sceny
Chyba wiemy, o co chodzi?
Sceny łóżkowe są jak najbardziej dozwolone, na forum nie ma czegoś takiego jak cenzura, nie trzeba jej używać. Ale to nie znaczy, że możemy robić, co chcemy..
Nie zapominajmny że na forum (może) rejestrują się też dzieci!

Osamotnieni
Osamotnieni to po prostu samotni wędrowcy, pustelnicy.
Są to koty, które nie wybrały żadnej z gildii z różnych powodów. Inni chcieli być sami, sami wędrować, inni nie chcieli dzielić się pomocą, inni mają samotność w naturze, jeszcze inni - po prostu nie znaleźli odpowiedniej gildii lub nie mogą się w żadnej odnaleźć. Niektórzy jednak zostali wygnani, z czego od razu są samotnikami, wygnańcami. Tacy dołączają do barbarzyńców.
Osamotnieni mogą liczyć jedynie na takowe rangi ogólne. Dlatego mówi się, iż samotnicy mają nudniejsze życie.
Osobiście nie polecam samotności - ogółem fabuła kręci się wokół gildii, a samotnicy to taki.. dodatek, który nic nie nosi do całej rozgrywki. Samotnicy są więc zwykle zwykłymi graczami. Nigdy nie będą bohaterami. Za to ci, co należą do gildii mają takowe szanse.
Samotnicy zakładają legowiska na Terenach Niczyich.


Stosunki Gildii
Każda gildia wyznaczyła sobie wrogów i przyjaznych. Niektóre pozostały z neutralnymi stosunkami. Oto streszczenie, jakie gildie mają stosunki między sobą:
Gildia Słońca:
● Gildia Mroku - Złe
● Gildia Natury - Dobre
● Barbarzyńcy - Złe
Gildia Mroku:
● Gildia Słońca - Złe
● Gildia Natury - Neutralne
● Barbarzyńcy - Złe
Gildia Natury:
● Gildia Słońca - Dobre
● Gildia Mroku - Neutralne
● Barbarzyńcy - Złe
Barbarzyńcy:
● Gildia Słońca - Złe
● Gildia Mroku - Złe
● Gildia Natury - Złe



Ostatnio zmieniony przez Szira De' Lesore dnia Sob 21:16, 03 Maj 2014, w całości zmieniany 15 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum Dekanoi i Drugi Świat - wkrocz w magiczny świat dzikich kotów. Strona Główna -> FAQ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin